جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۲
کد خبر: ۹۵۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
روز گذشته در حاشیه بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از بیست و سومین جشنواره مطبوعات در غرفه فرهنگ‌سرای رسانه از پوستر نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم‌آپارتمانی رونمایی کرد.
پوستر نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم‌آپارتمانی رونمایی شد
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز سه‌شنبه ۹ آبان ماه با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

رییس سازمان فرهنگی هنری در این روز همزمان با بازدید از غرفه فرهنگ‌سرای رسانه با همراهی پروفسور علی اکبر فرهنگی استاد دانشگاه، پژوهشگر و پدرعلم مدیریت رسانه و دکتر حجت الله میرزایی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از پوستر نخستین جشنواره «فرهنگ رسانه و هم‌آپارتمانی» رونمایی کرد.

این جشنواره که فراخوان آن از ششم آبان ماه منتشر شده است، تا پایان آذر ماه در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه، کاریکاتور و طراحی محصولات مشاعات آپارتمانی میزبان آثار علاقه‌مندان است. 

دبیرخانه این جشنواره تا پایان مدت نمایشگاه در غرفه فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در راهرو ۲۹، غرفه های شماره ۲۶۵ و ۲۶۶ و  پس از آن در فرهنگ‌سرای رسانه واقع در پاسداران خیابان شهید گل نبی خیابان شهید ناطق نوری میدان قبا پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
نظر شما