جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۲
کد خبر: ۹۵۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
رقابت‌های انفرادی نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران با قهرمانی تیم خبرگزاری ایرنا پایان یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران در قسمت رقابت‌های انفرادی در هفت رشته آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی، تیر و کمان، شنا و تنیس روی میز با حضور ۱۳۰ ورزشکار از خبرگزاری‌ها و مطبوعات در دو بخش آقایان و بانوان از دوم تا ۹ آبان توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

در پایان رقابت‌های انفرادی بر اساس نتایج کسب‌شده در تمام رشته‌ها، تیم خبرگزاری ایرنا با ۱۸۰ امتیاز به کسب مقام اول، تیم خبرگزاری ایسنا با ۱۱۰ امتیاز مقام دوم و تیم خبرگزاری مهر با ۱۰۰ امتیاز مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

در رشته آمادگی جسمانی آقایان، مهدی نادری، بهرام پورمحمدنژاد و مصطفی آزادی هر سه از خبرگزاری ایرنا به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را به دست آوردند. در بخش بانوان نیز مهری محمدی مقدم از خبرگزاری ایسنا مقام اول، حمیده ایمانی از خبرگزاری ایرنا مقام دوم و کبریا حسین زاده از خبرگزاری ایسنا عنوان‌های برتر را کسب کردند.

هر سه جایگاه اول، دوم و سوم مسابقات فوتبال دستی آقایان را هم ورزشکارانی از خبرگزاری مهر به دست آوردند. در این مسابقات اصغر خمسه و موسی تیزرو از تیم مهر ب مقام اول، علیرضا هنرمنش و مرتضی احمدی از تیم مهر الف مقام دوم و مهدی رضایی از تیم مهر ج به مقام سوم رسیدند. در بخش بانوان هم به ترتیب الهام دهقانی از خبرگزاری مهر و الهه دهقانی از خبرگزاری ایرنا مقام اول و دوم را از آن خود کردند.


نظر شما