شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۲
کد خبر: ۹۵۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
مسئولان و کارشناسان سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پنجشنبه ۱۱ آبان از فرهنگ‌سرای کار و تعاون بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازدید مسئولان و کارشناسان سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راستای آشنایی و بحث و تبادل نظر در زمینه‌های همکاری بین فرهنگ‌سرای کار و تعاون و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 بنا به پیشنهاد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و موافقت محمود صلاحی ریاست سازمان فرهنگی هنری عنوان فرهنگ‌سرای کار به فرهنگ‌سرای کار و تعاون تغییر یافت. این بازدید در راستای زمینه‌های همکاری این مرکز با وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی برگزار شد.

 در این بازدید مسئول توسعه کسب و کار و خدمات اشتغال سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و کارشناسان تعاونی‌های خدماتی و  امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون در ابتدا توضیحاتی در مورد تبیین نقش و جایگاه و وظایف فرهنگ‌سرای کار مطرح کردند. سپس موارد مختلفی از جمله ؛ تعیین و تعریف محورها و حوزه‌های همکاری مرتبط در امور تعاونی‌ها و مسائل و موضوعات آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانش آموزان خصوصاً مقاطع دبیرستان مطرح شد. 
 
همچنین بررسی ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه طرفین برای توسعه همکاری‌ها بر اساس شرح وظایف و مسئولیت‌های سازمانی محوله، در حوزه‌های مرتبط با کارآفرینان و برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویجی کارآفرینی و کسب و کار از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

تبیین و بررسی راهکارها در حوزه‌های مرتبط به مسائل موضوع اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال،  تعریف، تبیین و تعیین راهکارهای اجرایی و کاربردی همکاری‌های مابین در موضوعات مورد توافق دوطرف از مصوبات این بازدید بود.

بازدید مسئولان  و کارشناسان سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، پنجشنبه ۱۱ آبان از فرهنگ‌سرای کار و تعاون بود.

فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 واقع شده است.
 
نظر شما