جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۱
کد خبر: ۹۵۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
فرهنگ‌سرای رازی طرح «فامیل چتر خانواده» را در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به مراجعه‌کنندگان معرفی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ از اجرای طرح «فامیل چتر خانواده» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: «فامیل چتر خانواده» عنوان طرحی است که مرحله آزمایشی آن از فروردین امسال توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و فرهنگ‌سرای رازی با هدف تحکیم روابط خویشاوندی و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها و حلقه‌های فامیلی آغاز شد. 

وی افزود: این طرح در قالب شناسایی و انسجام‌بخشی به مناسبات خویشاوندی با شناسایی حلقه‌های فامیلی در منطقه ۱۱ تهران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق پایتخت با بافت فامیلی نسبتاً سنتی و دست نخورد آغاز شد و طی آن ۶۰ حلقه فامیلی فعال شناسایی شد و با همکاری سرحلقه‌های هر فامیل و همچنین تسهیل گران طرح، برنامه‌ها و پروژه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و اجتماعی متنوع و متعددی توسط این حلقه‌های فامیلی اجرا شد.

بختیاری تصریح کرد: در این طرح تلاش شد تا سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکردی جامعه‌محور به مردم معرفی شود.

استفاده از لوکیشن عکس یادگاری برای تهیه عکس‌های خانوادگی، توزیع محصولات فرهنگی با محوریت طرح فامیل چتر خانواده و ارائه توضیحات درباره این طرح توسط کارشناسان از برنامه‌های این غرفه در طول برگزاری نمایشگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند به غرفه فرهنگ‌سرای رازی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مراجعه کنند و از برنامه‌های این فرهنگ‌سرا بهره ببرند. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپاست. 
نظر شما