جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۸
کد خبر: ۹۵۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ از ۲۴ آبان ماه به مدت یک هفته با اجرای ۸ برنامه به استقبال هفته کتاب و کتابخوانی می‌رود.
ویژه برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در هفته کتاب و کتابخوانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ با ۸ برنامه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی میزبان علاقه‌مندان است. 

بازدید از کتابخانه‌ها: این برنامه با مشارکت مدارس منطقه در هفته کتاب و کتابخوانی با هدف معرفی کتابخانه های سازمان و منطقه به دانش آموزان در کتابخانه های منطقه برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب به سوی دانش: این نمایشگاه با هدف تبادل فرهنگ، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با مشارکت انتشارات مختلف در هفته کتاب در کتابخانه بهاران برگزار می‌شود.

روز فرهنگ: با هدف قدردانی و ارج نهادن به مقام نخبگان و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر در جامعه و منطقه برنامه ریزی شده است.در هفته کتاب با قدردانی از زحمات نویسندگان محققان به دیدار یک نویسنده در منطقه رفته و ضمن دیدار از زحمات ایشان قدردانی می‌شود.

کتاب تکریم زندگی: در کنار برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی از قبیل نمایشگاه و نقد و بررسی کتاب و ... از همکاران کتابدار کتابخانه های منطقه در فرهنگ سرای بهاران تقدیر می شود.

گلستان در بهاران: به منظور پاسداشت زبان فارسی و آشنا کردن شهروندان و همکاران با هویت و ادبیات غنی فارسی طرح گلستان خوانی با حضور کارشناس ادبی در فرهنگ‌سرای بهاران بر پا می شود.

من یار مهربانم: در قالب عکس اینستاگرامی طراحی شده است و مخاطبان برای شرکت در مسابقه می‌بایست عکس سلفی خود را با کتاب یا کتابخانه مورد علاقه خود (یکی از کتابخانه‌های سازمان و یا کتابخانه شخصی) را با هشتگ مسابقه در صفحه خود بارگذاری کنند. عکسی که بیشترین پسند را داشته باشند به عنوان برنده  مسابقه انتخاب و تقدیر می‌شود.

یک کتاب، یک نویسنده: نقد و بررسی کتاب با حضور نویسنده و منتقد کتاب در هفته کتاب با حضور اعضای کتابخانه و علاقه مندان در کتابخانه برگزار می‌شود.

مشق داستان: شامل کارگاه آموزش داستان نویسی ویژه نوجوانان و جوانان با حضور استاد یوسف زاده در کتابخانه دکتر حسابی برگزار می‌شود.

از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود برای حضور در برنامه‌های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷ مراجعه کنند.
نظر شما