جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۹۵۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
حسن آذری رییس کتابخانه فرهنگسرای فردوس در چهارمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفق به کسب رتبه برتر در بخش کتابخوانی الکترونیکی و دنیای مجازی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شبکه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی، افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را انتخاب و معرفی کردند .
 
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس با کتابخانه مجازی «کتابگرام» در بستر شبکه اجتماعی تلگرام و هم چنین برگزاری چندین جشنواره کتابخوانی از جمله چهارمین جشنواره تولید کتاب صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان و ششمین جشنواره مجازی کتابخوانی در بخش کتابخوانی الکترونیک و فضای مجاری در این جشنواره شرکت کرد.
 
آیین پایانی چهارمین دوره جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، ۲۴ آبان‌ماه در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و حسن آذری رییس کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس و دبیر دو جشنواره یاد شده، به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موفق به دریافت لوح و تندیس و جایزه این جشنواره به عنوان شخصیت شایسته تقدیر در بخش مروجان کتابخوانی الکترونیکی و فضای مجازی شد.

رییس کتابخانه فردوس در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، مبلغ بیست میلیون ریال حواله خرید کتاب را که در این مراسم به وی اهدا شد، به کتابخانه فردوس اختصاص داد.
نظر شما