سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۵:۱۲
کد خبر: ۹۵۳۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
فرهنگ‌سرای بهاران فراخوان سومین همایش «مشق صلوات» را منتشر کرد.
فراخوان سومین همایش «مشق صلوات»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین همایش خوشنویسی «مشق صلوات» با هدف افزایش سطح معنویت در جامعه از طریق یادآوری ذکر صلوات، ایجاد بستری مناسب برای اندیشیدن و تعمق جامعه هنری کشور به ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) و خلق آثار هنری به منظور پاسداشت معنا و مفهوم ذکر صلوات همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) سه‌شنبه ۱۴ آذر در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.
 
هنرمندان می‌توانند در سومین همایش خوشنویسی «مشق صلوات» با آثار خوشنویسی در گرایش‌های؛ نستعلیق، ثلث، شکسته‌های نستعلیق، نسخ و نقاشی‌خط شرکت کنند.
 
هنرمندان پذیرفته شده در روز همایش «مشق صلوات» حضور می‌یابند و به صورت زنده و کارگاهی متن دعای صلوات «اللهم صل علی محمد و آل محمد» را خوشنویسی می‌کنند. همچنین در روز همایش آثار استادان پیشکسوت و شاخص با هدف تشویق و الگوسازی برای هنرمندان نسل جوان به نمایش گذاشته می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از سومین همایش «مشق صلوات» می‌توانند به کانال تلگرامی به نشانی @mashgesalavat، شبکه اینستاگرام به نشانی farhangsara-baharan مراجعه کنند یا با شماره 66233980 تماس بگیرند.
نظر شما