شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۹۵۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
همایش «کارآفرینی از طریق اینترنت» به منظور آشنایی با کسب و کار در فضای مجازی یکشنبه پنج آذر در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
همایش «کارآفرینی از طریق اینترنت» در فرهنگ‌سرای فردوس
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش «کارآفرینی از طریق اینترنت» به منظور آشنایی علاقه‌مندان با بهره‌بردن از گوگل در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل و همچنین معرفی راهکارهای اصولی راه اندازی کسب و کار در این فضا، یکشنبه پنج آذر ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

علی مهام کارشناس تجارت الکترونیک و سخنران این همایش به مباحثی چون؛ درک صحیح و درست از اینترنت و اینکه آیا افراد به این مهارت نیاز دارند؟ و نیز چگونگی شراکت رسمی با گوگل و کسب درآمد از آن می پردازد و آنها را تشریح می کند.

علی مهام دانش‌آموخته رشته تجارت الکترونیک، مدرس برنامه نویسی در مدرسه بین‌المللی international islamic Montessori brainy bunch  و صاحب امتیاز سایت www.ekbatan.ir است و شش سال سابقه فعالیت در تحلیل تکنیکال بازار بورس بین المللی را دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در همایش رایگان «کار آفرینی از طریق اینترنت» می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 440589020 (داخلی 133) تماس بگیرند.
نظر شما