شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۱
کد خبر: ۹۵۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کتابخانه امام خمینی (ره) فرهنگ‌سرای امید جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را همراه با ویژه‌برنامه نذر کتاب در مدارس منتخب منطقه ۱۳ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه امام خمینی (ره) فرهنگ‌سرای امید همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و  امام جعفر صادق (ع) جشن باشکوهی با بخش‌های متنوع فرهنگی هنری همراه با ویژه‌برنامه نذر کتاب را با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه با برگزاری مسابقه کتابخوانی در مدارس منتخب منطقه ۱۳ برگزار می‌کند.

این برنامه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ با توزیع یک شاخه گل به همراه چهار عنوان کتاب با نام‌های: «پیامبر (ص)» نوشته محسن حدادی، «محمد (ص) مثل گل بود» نوشته غلامرضا حیدری ابهری، «بچه‌ها و پیامبر (ص)» نوشته مصطفی رحماندوست و کتاب «محمد (ص) امین» به روایت رضا سرشار به فراخور گروه سنی و مقطع تحصیلی در بین دانش آموزان اجرا می‌شود و در ادامه با برگزاری مسابقه کتابخوانی، جوایزی به رسم یادبود به دانش آموزان اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگ‌سرای امید می‌توانند به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند یا با شماره ۳۳۳۰۲۵۸۸ تماس بگیرند. 
نظر شما