شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
آیین تجلیل از چهره فرهنگی دوستدار محیط زیست «فریدون مجلسی» روز یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۷ در «روز فرهنگ» فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تجلیل از چهره فرهنگی دوستدار محیط زیست «فریدون مجلسی» روز یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۷ در قالب برنامه «روز فرهنگ» در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود. در این مراسم چهار اثر تازه فریدون مجلسی شامل «بشر بر سر شاخ و بن می‌برد»، «حکایتی از پله دوم»، «اسیر افتخار» و کتاب «فروپاشی» با موضوع محیط زیست معرفی می‌شود. 

مجلسی در خانواده‌ای فرهنگی و در زمان جنگ جهانی دوم به دنیا آمد و پس از پایان تحصیلات، جذب وزارت امور خارجه شده و به عنوان دیپلمات ایران در کشورهای گوناگون به انجام وظیفه پرداخت. او در سال ۵۸ از وزارت امور خارجه فارغ شد و در بخش خصوصی به فعالیت پرداخت و در کنار آن به فعالیت‌هایی مانند تحقیق و نگارش در حوزه‌های گوناگون فرهنگی اشتغال پیدا کرد و کتاب‌ها و مقالات متعددی تألیف کرد.  

برنامه «روز فرهنگ» در راستای تجلیل از چهره‌های برجسته فرهنگی که در حوزه فرهنگ و اجتماع تالیفاتی دارند، به همت فرهنگ‌سرای شفق و با حضور دوستداران فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند. 
نظر شما