شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۶
کد خبر: ۹۵۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند؛
مرکز آموزش سازمان فرهنیگی هنری سلسله نشست‌های آموزشی با رویکرد آشنایی با آموزش‌های نوین را از ۱۲ آذر با حضور راهنمایان آموزشی خانه‌های کودک مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌کند.
سلسله جلسات آشنایی با رویکرد های آموزشیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سلسله نشست‌های آموزشی به منظور آشنایی راهنمایان و مربیان خانه‌های کودک با رویکردهای آموزشی جدید در هفت جلسه آموزشی برای هشت گروه از مربیان اجرا می شود که مربیان در ۲۱ ساعت با رویکردهای آموزشی آشنا می‌شوند.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش گفت: در این کارگاه‌ها به بررسی معایب، محاسن، نقش مربی، نقش کودک، برنامه درسی با رویکرد جدید آموزشی پرداخته می‌شود که با ارائه راهکارهای آموزشی نوین در جهت ارتقا سطح دانش و کیفیت آموزشی برای کودکان در مناطق تحت پوشش سازمان به انجام می‌رسد.

اولین جلسه این کارگاه ۱۲ اذر در مرکز آموزش برای آشنایی با رویکرد رفتارگرایی وجزئیات آن تشکیل شد . در این جلسه ضمن بحث و بررسی در این زمینه، پخش فیلم، تمرین های آموزشی در خصوص آشنایی هرچه بیشتر با این رویکرد انجام شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند و با شماره تلفن: 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما