شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۴
کد خبر: ۹۵۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
نمایش شاد و موزیکال «چهار صندوق شادی» ویژه کودکان به نویسندگی گیتا داوودی و کارگردانی محمد رضایی از چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در تالار آمفی تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
نمایش موزیکال «چهار صندوق شادی» در تالار فدکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «چهار صندوق شادی» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه های اخلاقی به آن‌ها، از فردا تا پایان آذر همه روزه (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۸ میزبان کودکان و نوجوانان در تالار فدک است.

این نمایش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی پیرامون موضوع آسیب های اجتماعی و خانوادگی و اخلاقی را در قالب زبان طنز به والدین آموزش می دهد. لذا والدین کودکان نیز می توانند تماشاگر این نمایش باشند.

«چهار صندوق شادی» روایتگر داستان یک گروه دوره گرد نمایشی متشکل از «پهلوان رستم»، «سروناز» و «مبارک»است که شخصی به نام «بی بی» سرپرستی آن را بر عهده دارد، این گروه شهر به شهر می گردند و به اجرای نمایش می پردازند تا اینکه سلطان به آنها دستور می دهد که دیگر نمایشی را اجرا نکنند.

علاقه‌مندان براي دیدن این نمایش مي‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، پارک فدک مراجعه كنند.
نظر شما