جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۵۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، همایش رایگان «اصول تغذیه سالم با طب ایرانی» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش رایگان «اصول تغذیه سالم با طب ایرانی» روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۱۷ با حضور دکتر ناصر رضایی پور از متخصصان برجسته طب ایرانی با مشارکت جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

طب سنتی ایرانی مجموعه علوم نظری و علمی است که در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌های جسمی و روحی به کمک ما می‌آید. این طب برای پیشگیری از بیماری‌ها به روش زندگی صحیح تاکید دارد. طب سنتی بر این اصل، که بر افراد لازم است تا تغذیه‌ای متناسب با مزاج و مشخصات خود داشته باشند، استوار است.

ناصر رضایی پور، سخنران این همایش، متخصص طب سنتی از دانشگاه شاهد، عضو انجمن طب سنتی ایران و مدیر راه‌اندازی سایت مرجع طب سنتی ایران است و هم‌اکنون در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی ایران، وزارت بهداشت، دانشگاه کاشان، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی و... مشغول تدریس است. وی در برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی به عنوان پزشک طب سنتی حاضر بوده و مقاله‌های متعددی در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی ارائه کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۹۶۷۲۱۰ تماس بگیرند.

نظر شما