جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۹۵۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
نمایش کمدی موزیکال « قیزقاپیسی، شاه قاپیسی» به نویسندگی و کارگردانی سلیم رحیمی در سینماچاپلین فرهنگ‌سرای بهمن روی صحنه می‌رود.
«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» روی صحنه فرهنگ‌سرای بهمن
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش کمدی «قیز قاپیسی، شاه قاپیسی»  به نویسندگی و کارگردانی سلیم رحیمی ۲۲ تا ۲۴ آذر و ۲۹ آذر تا ۱ دی در دو نوبت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۲۳ اجرا می‌شود.

در این نمایش که به زبان ترکی اجرا می شود، شهرام پور دنیا، سیامک شاگردی، احمد پروستان،  کبری علی نژاد، المیرا طاعتی، شاهین مرادی،  ثنا عاشقدل و سلیم رحیمی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است، «ثروت» نام دختر جوان دم بختی است که خواستگاران فراوانی دارد که پشت در خانه‌اش هستند ولی او دل در گرو عشق پسر جوانی بنام «جوانشیر» دارد، پدر ثروت مخالف ازدواج دخترش با وی است، مادر بزرگ دختر و پدربزرگ جوانشیر که هر دو مجرد هستند به کمک این دو جوان عاشق می‌آیند.

بهرام رجبعلی زاده (آهنگساز)، سمیرا کحالی (طراح گریم)، حامد حیدری (نور و صدا)، اتابک نادری (مجری طرح)، آرمین  رحیمی (مدیر برنامه ریزی)، سینا آریا (دستیار تولید) عباس شاه محمد زاده (مشاور تولید و رسانه) و محمدحسن پورپاک (دستیار صحنه) سایر عوامل این نمایش را تشکیل می دهند.

سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس بگیرند.
نظر شما