جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۹
کد خبر: ۹۵۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
فرهنگ‌سرای بهاران با مشارکت شهرداری منطقه 17، آموزش پرورش منطقه 17 و پژوهش‌سرای امام هادی (ع) به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌ای را با عنوان «بزرگداشت و تکریم پژوهشگران برتر منطقه ۱۷» روز دوشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۲ در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۱۷ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛  هفته پژوهش فرصتی مناسب و مغتنم است تا از اندیشه ورزان و پژوهشگرانی که تلاش می کنند با یافتن فرایندی مناسب برای حل مشکلات کیفیت زندگی خود و اطرافیانشان را ارتقاء دهند، قدردانی کنیم به همین منظور فرهنگ‌سرای بهاران با مشارکت شهرداری منطقه 17، آموزش و پرورش منطقه 17 و پژوهش سرای امام هادی (ع) برنامه ای را با عنوان «بزرگداشت و تکریم پژوهشگران برتر منطقه 17» در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 17 برپا می کند.
 
این برنامه  با حضور مدیران شهری و اجتماعی، مدیر فرهنگی هنری فرهنگ سرای بهاران، مدیران محلات، شورایاران، کارشناسان اداره کل مطالعات شهرداری تهران، مسوولان آموزش و پرورش و پژوهشگران و نویسندگان منطقه 17 برگزار خواهد شد.
طی این برنامه از پژوهشگران، فعالان حوزه پژوهش و یازده دانش آموز نخبه منطقه که حائز رتبه در جشنواره خوارزمی هستند تقدیر می‌شود.
 
همچنین رونمایی از کتاب شهر اثر فیل هوبارد با حضور مترجم توانمند این اثر افشین خاکباز، رونمایی از کتاب مبانی رشد شخصیت کودک اثر حجه الاسلام سینایی، رونمایی از کتاب حجه الاسلام محبی، معرفی و رونمایی رمان اجتماعی نویسنده توانمند و صاحب سبک منطقه حبیب یوسف زاده، معرفی اثر جدید و تقدیر از مهدی تقی نژاد مدیرفرهنگی هنری منطقه و رییس فرهنگ سرای بهاران و تقدیر از پژوهشگر برتر محلات منطقه 17 از دیگر بخش های این مراسم است.

نظر شما