جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۵۷۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت شهادت علی خوش‌لفظ پیامی صادر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی شهادت جانباز سرافراز علی خوش‌لفظ، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

«بسم رب‌الشهدا

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

در کلام اش جمالِ شهادت من آتاه وجهاً حسنا بود و در «وقتی که مهتاب گم شد» جمیعِ مومنان در آیینه الفاظش اقلیم ملکوت را استشمام کردند. علی خوش‌لفظ، لفظِ خوشِ عشقِ به عالمِ معنا را در جنگ آزمود، ابتلایِ سنگر و رزم، ابتدایِ آوازی بود که او را قدم به قدم در اکسیر قدس، فرا پیش برد. او در وقتِ سِلاح، صلاحِ ایثار را در عبودیت دریافت، بر آن نهج پایمردی کرد و تن به تقدیر حق تسلیم نمود. سپس وقتِ صلح، سلاحِ سلام و کلام را برگزید و چندان به مِهر نگاشت که سردارِ مهربانی حضرت امام خامنه‌ای قدرش را ستود و سردار سلیمانی قلم‌اش را گرامی دانست. شهادتش ذکر عبادت در عهد نسیان و شوقِ اطاعت در جانِ فتیانِ روزگار است. یادش بماند و قلم‌اش یادکردِ خوبی‌ها باشد. شهادتش را به اصحاب قلم و احبابِ عاشقِ خدایِ شهیدان تبریک و تسلیت می‌گوییم و برای آن شهیدِ جاودان نام رضوانِ مخلد آرزومندیم.»

نظر شما