شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۵۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران با حضور نمایندگان رسانه‌ها سه‌شنبه ۱۲ دی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی خبرنگاران از ۱۶ دی آغاز می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در ابتدای این نشست به نقش ورزش در سلامت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: از سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با خبرنگاران انتظار می‌رود که امکانات ورزشی خود را در اختیار اصحاب رسانه بگذارند و این به عنوان یک مطالبه جدی می‌تواند از سوی خبرنگاران پیگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر خبرنگاران به دلیل نوع کارشان و سطح بالای استرس در فعالیت‌هایشان با می‌توانند به بیماری‌های مختلفی مبتلا شوند که یکی از راه‌های مناسب و مهم درمان این بیماری‌ها و سلامت جسم و جانشان در انجام فعالیت‌های ورزش هستند.

تیمورپور اظهار کرد: سلامت خبرنگاران امری مهم است که برانجام صحیح رسالت حرفه‌ای ایشان تاثیرگذار است و به همین دلیل ضرورت دارد این قشر هرچه بیشتر به امر ورزش و حفظ سلامت خود اهتمام ورزند.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در ادامه به راه اندازی باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران توسط این فرهنگ‌سرا اشاره کرد و افزود: تا کنون نزدیک به ۳۰۰ نفر در این باشگاه ثبت‌نام کردند و در نظر داریم با استفاده از این بستر تسهیلات مختلفی به خبرنگاران به صورت منظم ارائه کنیم که در این مورد می‌توان به برگزاری تورعلمی گردشگردی به یکی از کشورهای خارجی ویژه اصحاب رسانه در پایان سال اشاره کرد.

وی گفت: خبرنگاران می‌توانند از طریق سایت www.resanehpress.ir  در این باشگاه ثبت نام کنند.

 در ادامه این مراسم، قرعه کشی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران برگزار شد و تیم‌ها رقیبان خود را در این مسابقات در مرحله گروهی شناختند.

مسابقات فوتسال نخستین المپیاد ورزشی توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و سازمان بسیج رسانه به میزبانی فرهنگ‌سرا از  ۱۶ دی با حضور ۳۴ تیم از رسانه‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.

نظر شما