جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۶۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کارگاه آموزشی «سیب سلامتی» با موضوع اصول تغذیه سالم روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «سیب سلامتی» با حضور راضیه رجبی کارشناس ارشد تغذیه و سلامتی و با هدف آشنایی شهروندان با اصول تغذیه صحیح و گروه‌های غذایی اصلی سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۱ در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

امروزه تغذیه بیش از هر زمان دیگری در زندگی اهمیت پیدا کرده است، زیرا مطالعات نشان داده‌اند که عامل بسیاری از مرگ و میرها و بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، دیابت و... ریشه در تغذیه فرد دارد. با توجه به اینکه در حال حاضر تکنولوژی و زندگی ماشینی روزبه‌روز در حال پیشرفت است، فعالیت فیزیکی کم‌تر شده و پیامد آن چاقی و اضافه وزن است که خود منشأ بسیاری از مشکلات جسمی است. بنا بر این با رعایت یک رژیم غذایی سالم می‌توان رمز اساسی سلامت بدن را به دست آورد.

راضیه رجبی کارشناس این کارگاه سلامتی، ضمن تبیین اهمیت تغذیه سالم، مخاطبان را با اصول تغذیه و گروه‌های اصلی غذایی آشنا می‌کند و به پرسش‌های آنان پاسخ خواهد داد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما