جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۶۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
نخستین کارگاه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی ویژه مربیان زبان انگلیسی مناطق ۲۲ گانه، در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه با حضور حجت‌الاسلام سید محسن علوی توسط دفتر ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین کارگاه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی ویژه مربیان زبان انگلیسی مناطق ۲۲ گانه، در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه با حضور حجت‌الاسلام سید محسن علوی توسط دفتر ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی با هدف آشنایی بیشتر مربیان به ویژگی‌های مربی حرفه‌ای، موفق و ماهر در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار شد. 
 
مریم گودرزی رییس دفتر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در این کارگاه اظهار کرد: اهمیت آموزش ضمن خدمت برای مدرسان و مربیان در راستای هویت بخشی، هدفمند بودن و آینده‌نگری برای رسیدن به هدف مطلوب است که از ویژگی‌های مربی موفق و متعهد و تاثیرگذار است. این امر باعث ارتقای سطح توانایی در برقراری ارتباط با مخاطب، دانش‌افزایی، آگاهی از موضوعات روز آموزشی مرتبط و همچنین یادگیری انتقال صحیح اطلاعات به مخاطبان است. 

حجت‌الاسلام سید محسن علوی در این نشست به لزوم توجه مربی به قالب و محتوای آموزشی اشاره و تاکید کرد: یک مربی باید نسبت به محتوای آموزشی مسلط باشد، محتوای مطلوب ارائه کند، اشتها برای دریافت مطلب در مخاطب را تحریک کند و  به صورت غیرمستقیم تاثیرگذار باشد. مربی باید مطالبی بیان کند که به فرد در ادامه مسیر زندگی کمک بیشتری می‌کند.

وی ویژگی‌های آموزش‌های کاربردی در زندگی را این گونه بیان کرد: قالب تدریس مربی باید انگیزه و اعتماد به نفس در مخاطب را به وجود آورد، مخاطب را در آموزش همراهی کند و حتی در زمان‌هایی از او کمک بگیرد. گاهی تلنگرهایی به مسائل پیرامونی و مؤثر در فهم بیشتر مخاطب تاثیرگذار است، چنان که عمر انسان و چگونگی زندگی مهم‌تر از هر چیزی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری می‌توانند به نشانی خیابان کریم‌خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه سوم، دفتر ترویج سبک زندگی ایرانی–اسلامی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۸۸۹۰۹۵۱۴ داخلی ۲۷۷۰ تماس بگیرند. 
نظر شما