شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۶۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
نمایش «منزل به منزل» در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر با اجرا در باغ کتاب تهران میزبان مخاطبان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «منزل به منزل» از کشور فرانسه در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرا در فضای باز ورودی اصلی مجموعه باغ کتاب تهران میزبان مخاطبان است. 

این نمایش به کارگردانی گیل شایلات به همراه ویدئوهای رامونا پونارو در بخش خارج از صحنه جشنواره تئاتر فجر حضور دارد و نمایشی است که نه تنها برای بزرگسالان مناسب است، بلکه به تخیل کودکان نزدیک است. این نمایش یک لحظه از فلسفه عملی در تئاتر است و به انسان مدرن می‌پردازد.  

«قصرهایی در آسمان» نام یک کمپانی تئاتر و مولتی‌مدیا است که در سال ۲۰۱۲ در استراسبورگ فرانسه، توسط رامونا پونارو، هنرمند مولتی‌مدیا و اجراگر و گیل شایلات، بازیگر و کارگردان با الهام از ایده‌ها و تجربیات فیلسوف طبیعت‌گرا و آنارشیست امریکایی، هنری دیوید ثورو تأسیس شده است. این پروژه نیز یک مرحله از جنبش‌های اندیشه ثورو است. پروژه‌های این کمپانی عمدتاً از مشارکت میان مخاطبان یا عموم مردم شکل می‌گیرد.

«منزل به منزل» پروژه‌ای است که در ۱۱ روز جشنواره ساعت ۱۰ صبح به صورت اینستالیشن در فضای باغ کتاب تهران اجرا خواهد شد. همچنین گروه‌های تئاتر از استان‌ها ساعت ۱۱ صبح در مجموعه باغ کتاب به اجرای نمایش خیابانی می‌پردازند. 

نمایش محیطی «شهرهای نامرئی» کاری از کارگردان صاحب‌نام ایتالیایی، «پینو دی بودوا» از نمایش‌های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز از ۲۹ دی ماه تا ۲ بهمن ماه ساعت ۲۱ در ساختمان موزه زندان سیاسی باغ‌موزه قصر در حال اجراست. 

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری فرهاد مهندس‌پور از ۲۸ دی‌ماه تا ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
نظر شما