جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد
دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر با اعلام اینکه برگزاری جشنواره نیازمند همگرایی دیگر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی است، گفت:‌ نقش شهرداری تهران به عنوان یکی از سازمان‌های حامی فرهنگ و هنر بسیار پررنگ و اثرگذار است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیمان شریعتی دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنوشت، ضمن ابراز امیدواری درباره همکاری بیشتر مدیریت شهری با اهالی فرهنگ و هنر گفت: تا اینجا نیز شهرداری تهران همکاری بسیار خوبی با ما داشته و اجرای جشنواره تئاتر فجر با همراهی شهرداری تهران میسر شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره امسال از نظر حجم و گستردگی و تنوع تفاوت معناداری با جشنواره‌های گذشته دارد، اظهار کرد: به عنوان نمونه نمایش‌های خیابانی علاوه بر فضای باز تئاتر شهر و خانه هنرمندان، در باغ کتاب، ایستگاه‌های مهم مترو، ایوان انتظار میدان ولی‌عصر (عج)، عمارت روبه‌رو و دانشگاه تربیت مدرس اجرا می‌شوند.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر در پایان بیان کرد: در جشنواره امسال سعی کرده‌ایم نگاه متفاوتی به زندگی شهری ترسیم کنیم و با پرداختن به موضوعات اجتماعی، مخاطبان گسترده‌تری غیر از مخاطب تئاتر را درگیر کنیم.

منبع: شهرنوشت
نظر شما