جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۶۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌کند
کارکنان فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید شریعت رضوی منطقه ۹ با اهدای شاخه گل و شیرینی از پرستاران تجلیل می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید شریعت رضوی منطقه ۹ همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار خبر داد و گفت: پرستاران مظهر عاطفه و اسوه‌های صبر و ایثار هستند. 

وی با تاکید بر اهمیت شغل پرستاری در جامعه گفت: بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری، همه مردم و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامت کشور اهمیت می‌دهند، باید به قشر پرستار توجه کنند و اهمیت کار پرستار و دشواری آن باید در فرهنگ جامعه چه بین مسئولان و چه بین مردم تبیین شود.

از این رو کارکنان فرهنگ‌سرای کار و تعاون روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه با ویژه‌برنامه «سپیدپوشان آسمانی» در بیمارستان شهید شریعت رضوی منطقه ۹ حضور یافته و با اهدای شاخه گل و شیرینی از پرستاران تکریم می‌کنند.

فرهنگ‌سرای کار و تعاون در بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

نظر شما