شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۹۶۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
فرهنگ‌سرای کار و تعاون نمایشگاه «تصویر سازی» ویژه نوآموزان مهد و پیش دبستانی از اردوی مجموعه تفریحی فرهنگی پارک ارم و سیرک بین المللی آفتاب را روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه برپا می‌کند.
نمایشگاه«تصویرسازی کودکان» در فرهنگسرای کار و تعاونبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شناخت و آگاهی از خود و محیط پیرامون زندگی لازمه برقرای ارتباط مناسب، رفع نیازهای روزمره و به طور کلی زندگی اجتماعی مطلوب است. برای کسب این اطلاعات کودک باید از سویی توانایی ذهنی لازم را داشته باشد و از سوی دیگر در محیط آموزشی مناسب قرار گیرد. کودکان در هر سنی قادر به یادگیری اطلاعات خاص آن سن هستند. بنابراین اگر کودک با داشتن توانایی ذهنی لازم در محیطی که محرک و انگیزه کافی برای یادگیری وجود دارد، قرار گیرد و با روش مناسب به او آموزش داده شود، قادر به کسب این گونه معلومات خواهد شد.

نمایشگاه «تصویرسازی» ویژه نوآموزان مهد و پیش دبستانی از اردوی مجموعه تفریحی فرهنگی پارک ارم و سیرک بین المللی آفتاب چهارشنبه ۴ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما