جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۲
کد خبر: ۹۶۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
در هشتاد و ششمین نشست زرین قلم
کتاب «انقلاب خاموش» به مناسبت دهه فجر در هشتاد و ششمین نشست زرین قلم، سه‌شنبه ۱۰ بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «انقلاب خاموش» به قلم محمدحسین قربانی‌زواره به مناسبت دهه فجر در هشتاد و ششمین نشست زرین قلم، سه‌شنبه ۱۰ بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود. این مراسم رونمایی با حضور و تجلیل از رضا تقی‌آبادی و مجتبی نیک رهی؛ کارشناسان استراتژیک و جنگ نرم، ایرج افشاری اصل؛ استاد دانشگاه و نفسیه عقدایی کارشناس فمنیسم اسلامی و مسائل اجتماعی برگزار می‌شود. منوچهر سرایی نیز از دیگر مهمانان این برنامه است.

کتاب «انقلاب خاموش» پژوهشی است که در آن انقلاب‌های رنگین بررسی شده است. مفهوم، ابعاد و ماهیت آن به‌ویژه امکان کاربرد این مدل در براندازی نظام جمهوری اسلامی توسط غرب بررسی و نتیجه‌گیری شده است.

هشتاد و ششمین نشست زرین قلم با رونمایی کتاب از «انقلاب خاموش» سه‌شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.
نظر شما