چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۹۶۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از دلایل همکاری با فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و هم‌آپارتمانی می‌گوید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن درباره مشارکت این بانک در نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی گفت: بانک مسکن به ‌عنوان یک شهروند حقوقی، حمایت از فرهنگ، محیط‌زیست و سلامت جامعه را بخشی مهم از وظایف خود می‌داند و طی این سال‌ها، در راستای بیانیه ماموریتش مجموعه فعالیت‌هایی را برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، کمک به تامین سرپناه برای اقشار کم‌درآمد جامعه و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ساخت مدرسه در مناطق محروم و حضور در جشنواره‌های هنری را در اولویت‌های کاری خود قرار داده و حضور در نخستین جشنواره فرهنگ، هنر و رسانه در ادامه این اقدامات است.

وی در پاسخ به این پرسش که این جشنواره چه دستاوردهایی به همراه خواهد داشت توضیح داد: به طور کلی، مسئولیت اجتماعی، تعهد تصمیم گیران برای اقداماتی است که علاوه بر تامین منافع خود، موجبات بهبود رفاه جامعه را نیز فراهم می‌آورد و برگزاری و حضور در چنین جشنواره‌هایی در راستای دستیابی به این هدف کلان صورت می‌پذیرد.

احمدی اضافه کرد: بانک مسکن بر این باور است که حضور در جشنواره‌های هنری علاوه بر به تصویر کشاندن اهمیت یک موضوع در جامعه و تاثیرات مثبت و منفی یک رویداد باعث می‌شود افراد به ویژه جوانان، با انجام کارهای داوطلبانه، به رشد فکری و بالا بردن توانایی های خود بپردازند که به طور قطع اثرات مثبت آن در عرصه خانواده و جامعه، انکار ناشدنی است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن اضافه کرد: این باور و اعتقاد که تامین مسکن افراد تاثیر مستقیمی در آرامش و امنیت خاطر ذهنی خانواده‌های آنها دارد فرضی است که مورد تایید تمامی متخصصان علوم اقتصادی و انسانی قرار گرفته است و در این مسیر بانک مسکن با توجه به رسالت و ماموریت خود نقش خود را در ساخت و تامین مسکن برای مردم به خوبی ایفا کرده‌ و کارشناسان این بانک تسهیلات و طرح‌های نوین و ابتکاری برای رونق ساخت و ساز و تامین مسکن برای مردم ارائه کرده‌اند. همچنین از آنجا که اولویت اصلی دولت رونق اقتصادی، بهبود معیشت مردم و بهبود اشتغال است ما در بانک مسکن امیدواریم که به عنوان یک بانک بزرگ دولتی بتوانیم برای این سه هدف نقش آفرینی کنیم و تمامی کارکنان بانک مسکن آماده هستند تا به ماموریت اصلی خود که تقویت توان مالی خانوارهای متوسط برای خرید و ساخت مسکن است به خوبی عمل کنند.
 
وی افزود: همه ما می‌دانیم که این آسایش و آرامش تنها در تامین مسکن و مایحتاج خلاصه نمی‌شود بلکه باید بتوانیم سبک زندگی خودمان را هم ارتقا بدهیم. این جشنواره کمک می‌کند تا بتوانیم ارتباط مناسبی با جامعه، محیط پیرامونمان برقرار کنیم.

نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و هم‌آپارتمانی به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و مشارکت بانک مسکن در زمستان سال جاری برگزار شد.
نظر شما