شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۹۶۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
نمایشگاه «طراحان لباس، بانوان خلاق» آثار هنرجویان رشته خیاطی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ به سرپرستی منیژه طالبی برپا می‌شود.
نمایشگاه «طراحان لباس، بانوان خلاق» در مراکز منطقه ۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «طراحان لباس، بانوان خلاق» آثار جمعی از هنرجویان رشته خیاطی و طراحی لباس که زیر نظر منیژه طالبی از مربیان مجرب این رشته در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ منطقه تحت آموزش قرار گرفته‌اند، همزمان با ایام الله دهه فجر برپا می‌شود. 

این نمایشگاه که با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در میان هنرجویان و حمایت از تولید داخلی و هم‌چنین فراهم ساختن فضای رقابتی سالم در بین هنرجویان و کمک به ارتقای سطح روش‌ها و حرفه‌ای تر شدن آنها برگزار می‌شود، از فردا ۱۱ بهمن گشایش یافته و تا ۲۴ بهمن ماه در فرهنگ‌سرهای فردوس و معرفت و خانه فرهنگ میثاق پذیرای بانوان علاقه‌مند به خیاطی و طراحی لباس است.

فرهنگ‌سرای معرفت از ۱۱ تا ۱۳ بهمن، خانه فرهنگ میثاف ۱۷ و ۱۸ بهمن و فرهنگ‌سرای فردوس ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه میزبان منیژه طالبی و هنرجویانش برای برپایی نمایشگاه طراحان لباس، بانوان خلاق و بازدید شهروندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده به مراکز اعلام شده مراجعه کنند:

خانه فرهنگ میثاق: فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، شماره تماس ۴۴۰۸۲۴۶۱

فرهنگ‌سرای معرفت: میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعد از زیر گذر شهید همت، شماره تماس: ۴۴۳۱۹۳۰۴

فرهنگ‌سرای فردوس:  فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی شماره تماس ۴۴۰۸۱۰۳ 
نظر شما