شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۲
کد خبر: ۹۶۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
رییس فرهنگ‌سرای خاوران از برگزاری برنامه و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگ‌سرای خاوران از برگزاری ویژه برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: انقلاب اسلامى فراز و نشیب‏‌هاى زیاد و تهدیدهای بسیاری در مقابل خود دیده است اما ظرفیت‏‌هاى بالاى این حرکت الهى، این توانمندى را به آن مى‌دهد تا بتواند تهدیدهاى پیش رو را به فرصت تبدیل کند. یکى از بهترین راهکار برای خنثى ‏سازى تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‏‌ها و یکى از بهترین فرصت‌ها برای زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى با بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر رساندن پیام‌‏ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‌هاى هنرى و فرهنگى به مردم و به‏ ویژه نسل جوان است که سبب ایجاد فضای پر نشاط با شور انقلابی می‌شود.

دوستعلی بیان کرد: بیش از ۲۰ برنامه برای دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با همت و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ تدارک دیده شده است.

وی گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می‌شود، چرا که هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و بر حسب وظیفه و نیاز، ما در دهه فجر امسال به دیدار با خانواده معزز شهدای انقلاب خواهیم رفت و مراسم میثاق با شهدا، غبار روبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب در اولویت برنامه های فرهنگی دهه فجر است

دوستعلی همچنین به برگزاری برنامه‌های مختص به کودکان از جمله نقاشی گروهی کودکان به همراه برگزاری مسابقات به مناسبت این ایام مبارک اشاره کرد و افزود: خانه کودک فرهنگ‌سرای خاوران همزمان با ایام الله دهه فجر به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ویژه کودکان می‌پردازد.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران به برنامه‌‌های شاخص نیز اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های مطالعاتی با موضوعات انقلاب، امام، شهدا و رهبری، برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اکران فیلم ها و مستندهای انقلابی، کارگاه‌های داستان نویسی، نمایشگاه دستاوردهای خانه‌های فرهنگ و مراکز مشارکتی و... از دیگر برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

 ویژه برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاوران و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای اطلاع از این برنامه‌ها می‌توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.

نظر شما