جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۶۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، جشنواره خانه‌های فرهنگ و کانون‌های منطقه ۱۷ از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن به مدت پنج روز در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره خانه‌های فرهنگ و کانون‌های منطقه ۱۷ با هدف تقویت هویت انقلابی و تقویت جریان انقلابی گری، ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پرشور و نشاط در ایام دهه فجر و معرفی دستاوردهای فرهنگی هنری منطقه در باغ‌موزه قصر برپا می‌شود.

در این جشنواره کانون‌های فعال فرهنگ‌سرا شامل کانون کارآفرینی و کانون خیریه علوی بهاران، دستاوردهای خود مانند صنایع دستی، زیورآلات، انواع بافت‌ها، عروسک بافی، هنرهای خانگی، کارگاه گلیم‌بافی و جاجیم‌بافی را به نمایش می‌گذارند. 

مراکز زیرمجموعه منطقه ۱۷ شامل خانه فرهنگ سلمان فارسی، خانه قرآن و پنج خانه فرهنگ مشارکتی دستاوردهای یک ساله خود را همچون آموزشی، فرهنگی، برنامه‌های مختلف و محصولات قرآنی به نمایش می‌گذارند. 

از شهروندان دعوت می‌شود برای بازدید از دستاوردهای فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به باغ‌موزه قصر واقع در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خروجی پلیس شریعتی، میدان پلیس مراجعه کنند. 
نظر شما