شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۸
کد خبر: ۹۶۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
سومین روز جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها با اجرای برنامه‌های میدانی و نشست‌های کارگاهی در باغ‌موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» همزمان با دهه فجر و به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. 

برنامه‌های امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه شامل نشست‌های کارگاهی و برنامه‌های میدانی است. برنامه‌های کارگاهی از ساعت ۱۴ با نشست «پلیس، مشاوره گروهی، رسانه و کودک» به همت خانه فرهنگ امام علی (ع) منطقه ۱۸ آغاز می‌شود. پس از آن از ساعت ۱۵ نشست گروهی با موضوع نقش مردمی و کاریزماتیک امام (ره) توسط مجتمع شهیدان هاشمی نژاد منطقه ۱۵ برگزار می‌شود. از ساعت ۱۵:۴۰ تا ۱۶:۵۰ کانون سبک زندگی سالم منطقه ۲۲، کارگاه تهیه غذای ارگانیک را برگزار می‌کند و پس از آن شهروندان می‌توانند از کارگاه اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی استفاده کنند. این کارگاه توسط کانون‌های مشاوره مدار موفقیت و جهاندیدگان منطقه ۱۲ برپا می‌شود. 

برنامه‌های میدانی نیز با اجرای گروه کر کانون موسیقیدانان ایران منطقه ۳ و از ساعت ۱۴ آغاز به کار می‌کند. سپس تا ساعت ۱۵ نمایش میدانی کانون خادم الشهدای فرهنگ‌سرای رضوان روی صحنه می‌رود و پس از آن از ساعت ۱۵ تا ۱۶ نقالی با موضوع انقلاب اسلامی به همت خانه فرهنگ بهشت منطقه ۱۲ اجرا می‌شود. کانون نمایش حورا منطقه ۱۸ از ساعت ۱۶ نمایشی با موضوع اهل بیت (ع) روی صحنه می‌برد و سپس روایتگری فرهنگ‌سرای رضوان طبق روال هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان علاقه‌مندان است. برنامه پایانی شنبه ۱۴ بهمن ماه نیز کارگاه اوریگامی با کاغذهای نواری مخصوص خلاقیت کودکان است که خانه فرهنگ شهروندان منطقه ۱۰ آن را اجرا می‌کند. 

علاقه‌مندان برای بهره بردن از این برنامه‌ها می‌توانند به باغ‌موزه قصر به نشانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خروجی پلیس شریعتی، میدان پلیس مراجعه کنند.  

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.


نظر شما