شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۸
کد خبر: ۹۶۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کتابخانه بوستان نرگس برنامه مهر قلم را برگزار می‌کند؛
کودکان و نوجوانان جنوب غرب پایتخت در نشست صمیمی «مهر قلم» با رودابه حمزه‌ای شاعر حوزه کودک و نوجوان دیدار می‌کنند.
هم‌نشینی شاعرانه رودابه حمزه‌ای با بچه‌های جنوب شهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه مهر قلم با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می‌شود و کتابخانه بوستان نرگس در این نشست صمیمی میزبان رودابه حمزه‌ای شاعر حوزه کودک و دختران دانش آموز است.

در این برنامه رودابه حمزه‌ای برای بچه‌ها از خود و آثارش و دنیای شعر کودک و نوجوان سخن می‌گوید و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهد.

رودابه حمزه‌ای، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، متولد سال ۱۳۴۳ است. برخی آثار او عبارتند از: مجموعه شعرهای سه‌گانه «دست بزنم به چاقو»، «دست بزنم به قلیون»، «دست بزنم به کبریت»، «آقا مهدی جان سلام»، «ماجراهای شادی»، «توپ آسمان»، «جوجه جان» و «شلوار آستین کوتاه».

همچنین واحد کودک و نوجوان انتشارات پیام مشرق، مجموعه «کی بود کی بود من نبودم‌» را در قالب ۱۰ صفحه مصور رنگی با شمارگان ۲ هزار نسخه برای هر جلد منتشر کرده است.

ویژه برنامه مهر قلم با حضور دانش آموزان مدرسه «دختران مهر» روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۰ در کتابخانه بوستان نرگس میزبان کودکان و نوجوانان است.

نظر شما