شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۰
کد خبر: ۹۶۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
رییس فرهنگ‌سرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز، به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم «سجاد زبرجدی» در برنامه هفتگی به تماشای سرو دوشنبه ۲۳ بهمن با خانواده معظم این شهید دیدار می‌کند.
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «سجاد زبرجدی» در برنامه به تماشای سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه به تماشای سرو که دوشنبه ۲۳ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به مناسبت ولادت شهید مدافع حرم  «سجاد زبرجدی» در بیت شهید برگزار می‌شود؛ سیره رفتاری و سلوک تربیتی وی در قالب بیان خاطرات از زبان خانواده معظمش مرور خواهد شد.

شهید سجاد زبرجدی متولد ۱۹ بهمن سال ۱۳۷۰ و از رزمندگان مدافع حرم بود که در تاریخ  هفتم مهر ماه سال ۹۵ در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
تکریم و بزرگداشت خانواده معظم و معزز شهدا درکنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون ( ايثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین باز نشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای بهره مندی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای رضوان می‌توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهرشهدا، مقابل جایگاه جلوس تاریخی امام خمینی(ره) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما