شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۴
کد خبر: ۹۶۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
نوزده مولف، مترجم و پدید آورنده کتاب‌های مرتبط با هنر طراحی لباس و مد در باغ موزه هنر ایرانی تقدیر شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوزده مولف، مترجم و پدید آورنده کتاب‌های مرتبط با هنر طراحی لباس و مد چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در باغ موزه هنر ایرانی تقدیر شدند.

در اين مراسم كه با همكارى سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران و كارگروه ساماندهى مد و لباس كشور برگزار شد، براى نخستين بار تعداد نوزده عنوان كتاب كه به نوعى در تقويت زير ساخت‌هاى محتوايى هنرمندان طراح لباس موثر بوده‌اند، معرفى شد.

مهرداد قنبردوست رييس باغ موزه هنرايراني در اين مراسم ضمن خوشامدگويي به ميهمانان و حاضران در مراسم، دقايقي درخصوص فعاليت‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران در زمينه مد و لباس گزارشي ارايه کرد و در پايان ابراز اميدواري كرد باتوجه به ظرفيت‌هاي موجود در معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران بتوان با برنامه ريزي دقيق‌تر و منسجم‌تر شاهد رويدادهاي مهمي در روند روبه رشد توسعه هنر مد و لباس اسلامي ايراني باشيم.

حميد قبادى، مشاور معاون هنرى وزير ارشاد و دبير كارگروه ساماندهى مد و لباس كشور نيز در سخنان خود در اين مراسم ضمن تأكيد بر تقويت اصول فكرى، مبنايى و علمى براى هنر-صنعت مد و لباس كشور اعلام كرد كه كارگروه ساماندهى مد و لباس تمام تلاش خود را به كار خواهد گرفت تا شاهد افزايش توليد محتواى علمى، فرهنگى و هنرى بيشترى براى حوزه هنر طراحى لباس باشيم.

قبادى همچنين از برنامه‌هاى آتى خود براى برقرار كردن ارتباط مستقيم ميان صاحبان آثار مكتوب در حوزه مد و لباس با طراحان و توليدكنندگان فعال در اين حوزه خبر داد و گفت: مرحله پس از توليد محتوا و ساختارهاى مكتوب، رساندن محتواى توليد شده به دست جامعه هدف است كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در اين راستا برنامه‌هايى را طرح ريزى و اجرا خواهد كرد.


نظر شما