پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۳
کد خبر: ۹۶۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای درگذشت عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هواپیمای atr هواپیمایی آسمان که صبح امروز تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود، در حوالی سمیرم اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد. عبدالرضا کردی، متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان بروجرد که مدیر فرهنگی هنری منطقه۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل، روانشناس و استاد حوزه خانواده و خلاقیت بود یکی از ۶۶ مسافر جانباخته این پرواز بوده است.
 
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری در پیامی درگذشت عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان به‌ویژه برادر ارزشی و پر تلاش جناب آقای عبدالرضا کردی مشاور رییس سازمان و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل که از مدیران سرآمد بودند در حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج را تسلیت عرض نموده و برای روح درگذشتگان علو درجات و برای مصیبت‌دیدگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امید که روح این عزیز به پاس آن همه خدمات فرهنگی، از سرچشمه بی‌انتهای رحمت حق مستفیض شود و در بهشت خداوندی به آرامش و اجر و ارجی متعالی رسد.
محمود صلاحی

نظر شما