شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
رییس جدید سازمان فرهنگی هنری:
سعید اوحدی رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمود صلاحی رییس پیشین این سازمان دیدار کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز یکشنبه ۶ اسفند ماه نخستین نشست رییس جدید سازمان فرهنگی هنری با حضور سعید اوحدی رییس، محمود صلاحی رییس پیشین و معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اتاق ریاست این سازمان برگزار شد. ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالرحیم کرکه‌آبادی مدیر کل دفتر شهردار تهران و برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دیگر حاضران در این نشست بودند. 

محمود صلاحی رییس پیشین سازمان فرهنگی هنری با خوشامدگویی به اوحدی گفت: خوشحالیم که آقای اوحدی به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری انتخاب شدند و این انتخاب موجی از شادی را در این سازمان ایجاد کرد. چرا که ایشان یک چهره ارزشی است و سال‌ها برای این نظام سختی کشیده است. آزادگان ما سخت‌ترین زندان‌های همه دوران‌ها را تجربه کرده‌اند.

شهر تهران نیازهای جدی فرهنگی دارد

وی اضافه کرد: ما در این سال‌ها همه تلاشمان را برای سازمان فرهنگی هنری انجام دادیم و هر آنچه که لازم بود، به سازمان منتقل شد. مراکزی مانند باغ کتاب و باغ‌موزه قصر به سازمان فرهنگی هنری پیوست و مدیریت فرهنگی شهر تهران یکپارچگی پیدا کرد. ارتباط خوبی با هنرمندان برقرار شده و شاید بتوان گفت سازمان‌های دیگر چنین ارتباطی با هنرمندان ندارند. چهارشنبه گذشته صد و بیست و نهمین چهارشنبه هنر برگزار شد و میزبان هنرمندان بودیم. 

صلاحی در پایان گفت: از آقای نجفی شهردار تهران هم به خاطر این انتخاب خوب سپاسگزاریم و انتخاب آقای اوحدی انرژی تازه‌ای در سازمان فرهنگی هنری ایجاد کرد.

ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز با اشاره به اهمیت سازمان فرهنگی هنری گفت: این سازمان به دلیل شعاع وسیع مخاطبانش بسیار مهم و کلیدی است و تاثیرگذاری فراوانی دارد. با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش‌های آقای صلاحی و مدیران پیشین، این سازمان فعالیت‌های خوبی داشته و ارتباط وسیعی با اهالی هنر برقرار کرده است. آقای اوحدی هم یک انسان شایسته و نخبه است و ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از انتخاب ایشان بسیار استقبال کردیم و امیدوارم بتوانیم همکاری‌های مناسبی با هم داشته باشیم. 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تشکر از زحمات روسای پیشین عنوان کرد: آقای صلاحی با زحماتی که کشیده‌اند کار را سخت کرده‌اند و نمی‌توان به گزاف به جای ایشان تکیه کرد. ولی با استفاده از تجربیات ارزشمند ایشان، امیدوارم بتوانیم نیازهای امروز شهر تهران در حوزه فرهنگ را برآورده کنیم. 

وی افزود: امروز شهر تهران نیازهای جدی فرهنگی دارد و مقام معظم رهبری هم بر این مسائل تاکید دارند. واقعیت این است که در حوزه فرهنگی، سازمان‌ها و مؤسسات زیادی ایجاد کرده‌ایم و ضرورت امروز، برقراری انسجام میان این دستگاه‌هاست. مهم‌ترین موضوع برای انسجام، داشتن سعه صدر است و اگر به سیر انقلاب اسلامی نگاه کنیم، این سعه صدر را می‌بینیم.

اوحدی ادامه داد: امیدوارم با کمک همه دوستان، بتوانیم از عهده این مأموریت بر بیاییم. این رسالت سنگینی است و کسی که توفیق خدمت در سازمان فرهنگی هنری را پیدا می‌کند، مسئولیت مهمی دارد. امیدوارم به عنوان عضوی از خانواده شهرداری تهران، عملکرد موثری داشته باشیم و از ظرفیت هیئت امنا نیز بهره ببریم. ظرفیتی که مقام معظم رهبری با چینش افراد در هیئت امنا ایجاد کرده‌اند، اهمیت آن را می‌رساند.

وی در پایان گفت: ساختاری که آقای صلاحی در سازمان فرهنگی هنری ایجاد کرده‌اند، ساختاری منسجم است و امروز دست کمکم را به سمت ایشان دراز می‌کنم. 

معرفی معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اوحدی از بخش‌های دیگر این نشست بود.

نظر شما