جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۲
کد خبر: ۹۶۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
نشست نمایش و نقد فیلم فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ،میزوری» به کارگردانی مارتین مک‌ دونا سه‌شنبه ۸ اسفند ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سی و دومین هفته از نمايش فيلم‌های مطرح خارجی با زبان اصلی و زيرنويس فارسی به فيلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» به كارگردانی و تهیه کنندگی مارتین مک دونا اختصاص دارد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به فرانسیس مک‌دورمند، وودی هارلسون، سم راکول، جان هاکس، پیتر دینکلیج، ابی کورنیش و لوکاس هجز اشاره کرد. مک‌دورمند در این فیلم، در نقش مادری ظاهر شده است که بعد از مرگ دلخراش دخترش و بعد از نا امیدن شدن از پی‌گیری‌های قانونی، سه بیلبورد بزرگ نصب می‌کند تا بتواند توجهات را به اتفاقی که برای دخترش افتاده جلب کند.

داستان فیلم از این قرار است که زنی بنام میلدرد هیز بعد از تجاوز و مرگ دلخراش دخترش سعی می‌کند از راه قانونی پرونده او را دنبال کند اما راه به جایی نمی‌برد و با کم کاری پلیس مواجه می‌شود. میلدرد سه بیلبورد اجاره می‌کند و بر روی هر کدام از آنها جملات مختلفی می‌نویسد و همین باعث می‌شود تا توجه رسانه‌ها و پلیس به بیلبوردها جلب شود. رئیس پلیس سعی می‌کند میلدرد را قانع کند که بیلبوردها را بردارد اما او مخالفت می‌کند و این باعث بروز اتفاقات مختلفی برای او و خانواده اش می‌شود و...

پس از نمايش فيلم، مازیار فکری ارشاد و محمدرضا مقدسيان، به نقد و بررسی فيلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ،میزوری» روز سه‌شنبه ۸ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١٨ در فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

حضور در این نشست برای شهروندان آزاد است. برای رزرو رايگان می‌توانيد به سايت www.tiwall.com مراجعه کنید.
نظر شما