جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
رییس فرهنگ‌سرای رسانه در اختتامیه المپیاد ورزشی خبرنگاران خبرداد:
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، در اختتامیه المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران از برگزاری المپیاد علمی خبرنگاران در سال آینده توسط این فرهنگ‌سرا خبر داد.
برگزاری المپیاد علمی خبرنگاران در سال آیندهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین پایانی نخستین دوره المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران با اجرای مسابقات نهایی رشته فوتسال و تقدیر از برگزیدگان، سه‌شنبه ۸ اسفند در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

در پایان بازی‌های نهایی مسابقات فوتسال، تیم پایگاه خبری فوتسال به مقام قهرمانی رسید و موسسه افکار عنوان دومی، هفته نامه همسر عنوان سومی و برنامه تلویزیونی نود عنوان چهارمی مسابقات را به دست آوردند.

بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، در مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی، گفت: در ادامه ارائه خدمات و برنامه‌هایمان برای اهالی رسانه در قالب باشگاه خبرنگاران، المپیاد علمی خبرنگاران نیز در سال آینده توسط این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

وی از حضور و مشارکت اهالی رسانه در این رقابت‌های ورزشی تقدیر و قدردانی کرد.



المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران از دوم آبان در دو بخش رقابت‌های انفرادی و تیمی ویژه خبرنگاران شهر تهران، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی آغاز شد که در رقابت‌های انفرادی در ۷ رشته آمادگی جسمانی، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی، تیر و کمان، شنا و تنیس روی میز، ۱۳۰ ورزشکار از خبرگزاری ها و مطبوعات در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند و در پایان مسابقات، براساس نتایج کسب شده در تمام رشته ها، تیم خبرگزاری ایرنا با ۱۸۰ امتیاز به کسب مقام اول، تیم خبرگزاری ایسنا با ۱۱۰ امتیاز مقام دوم و تیم خبرگزاری مهر با ۱۰۰ امتیاز مقام سوم مسابقات را کسب کردند.



رقابت های تیمی نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران تهران نیز در رشته فوتسال با مشارکت سازمان بسیج رسانه به میزبانی فرهنگ‌سرا از ۱۶دی با حضور ۳۴ تیم از رسانه‌های مختلف کشور آغاز شد.
نظر شما