شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷
ساعت : ۱۰:۳۷
کد خبر: ۹۶۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران آماده دریافت انتقادها و پیشنهادهای شهروندان است.
سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق شهروندی در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر، آماده دریافت شکایت‌ها و پیشنهادهای شهروندان است. 
 
شهروندان می‌توانند از راه‌های ارتباطی گوناگون این سامانه برای ارتباط با حراست استفاده کنند و شماره تلفن ۵۵۶۳۸۸۴۸، سامانه پیام کوتاه ۱۳۷۰۰۰۰۰۳۵، تارنمای herasat.tehran.ir و پست الکترونیکی herasat@tehran.ir پاسخگوی شهروندان است.
 
دریافت انتقادات و پیشنهادهای شهروندان در سامانه ارتباط مردمی حراست شهرداری تهران
نظر شما