شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۰
کد خبر: ۹۶۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالی که گذشت حضور موفقی در ۶ نمایشگاه ملی و بین‌المللی داشت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و نمایشگاه و جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها، ۷ نمایشگاهی بودند که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالی که گذشت، در آن حضور داشت. این سازمان برای برپایی غرفه‌های «خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توانست غرفه برتر در حوزه «خانواده و سبک زندگی» را از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

«فرهنگ‌سرای کتاب» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران - اردیبهشت ماه
هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب، همزمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در شهرآفتاب برگزار شد. کافه کتاب، نذر کتاب، کتاب‌های صوتی، مشاوره، صحافی و پارک کتاب کودک بخشی غرفه‌های این فرهنگ‌سرا را تشکیل می‌دادند. 

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

«فرهنگ‌سرای بندگی» در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن - خردادماه
همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، فرهنگ‌سرای بندگی با برپایی ۲۸ غرفه و اجرای برنامه‌های صحنه‌ای تا روز ۲۲ خرداد پذیرای روزه داران بود.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

«فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی» در بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات - آبان ماه
برای دومین سال متوالی، «فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی» درنمایشگاه مطبوعات حضور یافت. اجرای پویش صداقت رسانه‎ای، داده نمای اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب، ثبت دو کانون فقه رسانه و خبرنگاران سادات، و نشست‌های عصرانه سواد رسانه‌ای از جمله فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

«خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال - آبان ماه
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی ۱۰ غرفه با موضوع «خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های حضور یافت. غرفه‌های این سازمان در اختتامیه این دوره از نمایشگاه عنوان برترین غرفه در حوزه «خانواده و سبک زندگی» را از سوی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن خود کردند.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

«فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری - دی‌ماه
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به ارائه فناوری‌های بومی‌سازی شده توسط مدیریت‌های آموزش، کتابخانه‌ها، فاوا و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری با محوریت «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه‌های دیجیتال شهری» از سوم تا ششم دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

نمایشگاه و جشنواره «خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» در باغ موزه قصر - بهمن‌ماه
«جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام»؛ ۱۲ تا ۱۶ بهمن‌ در باغ موزه قصر برگزار شد. 
در این جشنواره تمام خانه‌های فرهنگ در سه بخش غرفه‌ای، برنامه‌های کارگاهی و متمرکز و برنامه‌های صحنه‌ای خدمات فرهنگی خود را به منظور آشنایی شهروندان با فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و همچنین آشنایی متولیان و مسئولان فرهنگی با نیازهای فرهنگی هنری شهروندان به نمایش گذاشتند. این جشنواره با مشارکت و فعالیت ۶۸ خانه فرهنگ، ۳۴۰ کانون و ۱۴۵ مرکز مشارکتی اجرا شد.

نظر شما