شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۲
کد خبر: ۹۷۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
در راستای تعیین شعار سال ۹۷ با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، نمایشگاه پوستر «راه حل خودمانی» در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) برپا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای تعیین شعار سال ۹۷ با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، نمایشگاه پوستر «راه حل خودمانی» در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) برپا شد. این نمایشگاه با مشارکت اداره هنرهای تجسمی سازمان بسیج با هدف فرهنگ‌سازی حمایت از محصولات داخلی و نقش افراد در پیشرفت تولیدات ملی و بهبود شرایط اقتصادی به مدت یک ماه دایر است.

در این نمایشگاه پوستر، مسائلی مانند پیشینه تولیدات ملی ایرانی، آمار صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای دیگر، بررسی واردات قانونی و غیرقانونی کالا، عدم استفاده و خرید کالاهای وارداتی غیرضروری و...  به تصویر درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۲۲ به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی merto.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند. 
نظر شما