جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۹
کد خبر: ۹۷۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه پرهون به سرپرستی سیدکمال الدین رفیعی را در گالری پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه نقاشی هنرجویان آموزشگاه پرهون در گالری پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی مجموعه‌ای از آثار هنرجویان آموزشگاه هنری پرهون به سرپرستی سیدکمال الدین رفیعی است که چهارشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۶ در گالری پردیسان افتتاح می‌شود و تا ۸ اردیبهشت پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه در رشته نقاشی است.
 
سید کمال الدین رفیعی متولد ۱۳۴۲ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته گرافیک از دانشکده هنردانشگاه تربیت مدرسه است و در محضر استادان بزرگی همچون علی اشرف والی، حمیدی، ممیز ، پاکباز، شباهنگی و ... تحت آموزش قرار گرفته است.
 
وی سابقه ۳۴ سال کار حرفه‌ای در زمینه هنرهای تجسمی همچون؛  نقاشی، گرافیک، تصویرسازی و ... دارد و ۱۰ سال سابقه تدریس در دانشکده‌های مختلف هنری از قبیل آزاد، شاهد و ... در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.
 
رفیعی با ۲۵ سال سابقه تدریس در آتلیه شخصی، در حال حاضر مدیر مسئول آموزشگاه پرهون است و در بیش از ۲۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی داخلی، ۳ نمایشگاه خارجی در ترکیه، ایتالیا و فرانسه و بیش از ۲۵نمایشگاه گروهی از هنرجویان خود به عنوان مدرس و سرپرست شرکت داشته است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما