شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۹۷۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون:
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برگزاری جشن های شعبانیه در منطقه 9 خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت فراررسیدن ماه پر برکت شعبان و  فرا رسيدن میلاد باسعادت سالار شهيدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام زين‏‌العابدين (ع) جشن‌های اعیاد شعبانیه در مساجد منطقه ۹ برگزار می‌شود.
 
وی گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای تبیین این موضوع استفاده کرد.
 
جعفرپور گفت: این برنامه به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در قالب مراسم  سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه حضوری و... برپا می شود.
 
رییس فرهنگسرای کار و تعاون همچنین گفت: این برنامه به همت فرهنگسرای کار و تعاون به منظور استفاده و بهره مندی از ظرفیت های موجود فرهنگی در سطح منطقه9 با مشارکت مسجد دوازده امام در تاریخ اول اردیبهشت ماه از ساعت 21 تا 23 برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.
نظر شما