جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۵
کد خبر: ۹۷۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
نمایشگاه گروهی تصویرسازی صبا شامل آثار دانش آموزان دبیرستان صبای نور، روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در گالری آفرینش نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه تصویرسازی صبا در نگارخانه آفرینش نور
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی تصویرسازی صبا با عنوان «دست‌ها و نقش‌ها» شامل آثار دیدنی دانش آموزان دبیرستان صبای نور به سرپرستی آندیا مغازه ای، سه شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا یازدهم این ماه میزبان هنرمندان و هنردوستان به ویژه در رشته تصویرسازی است.
 
این نمایشگاه که در راستای حمایت و تشویق دانش آموزان هنرمند و ایجاد انگیزه در میان سایر نوجوانان علاقه‌مند برپا می‌شود، شامل تابلوهای تصویرسازی شده با داستان‌ها و موضوعات مختلف است که برخی از آنها نیز بازسازی آثار هنرمندان بوده و با تکنیک‌های مختلف از جمله اکولین، آبرنگ، گواش و ... زیر نظر و آموزش آندیا مغازه‌ای که لیسانس تصویرسازی و فوق لیسانس صنایع دستی شاخه پژوهش هنر دارد، خلق شده است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

 
نظر شما