شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۵
کد خبر: ۹۷۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
انیمیشن«نان آور» به کارگردانی نورا تومی دوشنبه سوم اردیبهشت در صد و چهاردهمین نشست باشگاه انیمیشن شهر در پردیس سینمایی ملت نقد و بررسی می‌شود.
«نان آور» در صد و چهاردهمین نشست باشگاه انیمیشن
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نان آور (the Breadwinner) یک پویا نمایی است که به کارگردانی نورا تومی و بر اساس رمان پرفروش The Breadwinner نوشته دبورا الیس در سال ۲۰۱۷ در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو نمایش داده شد.

این پویا نمایی تولید مشترک کانادا، ایرلند و لوکزامبورگ است که در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی شد.
 
داستان درباره دختر ۱۱ ساله افغانی به نام پروانه است که پس از اینکه پدرش  دستگیر می‌شود برای اینکه بتواند کمک مادرش و خواهرش کند مجبور می‌شود با ظاهری پسرانه در منطقه‌ای که تحت سلطه گروه تروریستی است مشغول به کار شود تا بتواند مخارج خانه را تامین کند. در این انیمیشن پروانه نماد شخصی است تمام آنچه را که دارد تا پای جان در اختیار می‌گذارد تا بتواند خانواده‌اش در کنار هم نگهدارد. او در کنار نان آور بودن برای خانواده، دختری است که نیز سعی در آزادی پدر از اسارت دارد…
 
 نمایش و نقد و بررسی انیمیشن «نان آور» دوشنبه ۳ اردیبهشت با حضور حسین صافی و امیر حسین سحر خیز در پردیس سینمایی ملت، سالن ۵ برگزار می‌شود.
 
حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

برای دریافت بلیت به تیوال مراجعه کنید.

نظر شما