جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۹۷۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
نهمین نمایشگاه خوشنگاری زیر نظر اسحاق حنیفه با آثاری از دانشجویان دانشگاه هنر و معماری پارس، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نهمین نمایشگاه خوشنگاری زیر نظر اسحاق حنیفه با آثاری از دانشجویان دانشگاه هنر و معماری پارس، شنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد.

خوشنگاری سبکی نو در گرافیک است که نوشتار گرافیکی را در بستر نقاشی اجرا می‌کند و این نمایشگاه با ارائه ۲۸ اثر در ابعاد متفاوت به معرفی شیوه‌های جدید هنری و ارائه آثاری خلاقانه استادان و دانشجویان اختصاص دارد.

در نمایشگاه خوشنگاری آثار عرفانه واحدی، سعیده حناساو، فاطمه رحمانی، زهره عطر، عاطفه حیدر لکی، امیررضا نجم زاده، مرضیه اقلیدی، فروه سادات میرجانی، فاطمه پوریگانه، سارا سلیمی، شمیم کریمی، مریم جلیلی، کیاندخت میرشاهی، مهدیه نامداری، غزال سلیمانی، مهتاب ذوالنورنیا و سحر رزمان به نمایش درآمده است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند. 
نظر شما