جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۹
کد خبر: ۹۷۳۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
مدیریت فرهنگی هنری مترو در راستای آشنایی بیشتر مخاطبان با مشاهیر و مفاخر ایرانی مسابقه اینترنتی «من کیستم؟» را برگزار می‌کند.
فرهنگ‌سرای مترو مسابقه «من کیستم؟» را برگزار می کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه اینترنتی «من کیستم؟» در سه تاریخ در فصل بهار اجرا می‌شود که اجرای نخست آن از ۵ اردیبهشت آغاز شده است.

در متن این مسابقه آمده است: من از شاعران بزرگ و از مردان نام آور تاریخ ادبیات ایران هستم. سخنم ساده و گیراست و سرمشق عرفای نامی بعد از خود  همچون مولوی و جامی بوده‌ام و آن دو نیز به مدح و ثنای من پرداخته‌اند.در مورد چگونگی مرگم هم طبق گفته شیخ بهاءالدین در کتاب معروفش کشکول، در هنگام یورش مغولان به شهر نیشابور توسط یک سرباز به قتل رسیده‌ام. از یک‌صد و چهارده اثری که به من منسوب کرده‌اند، بر اساس پژوهش‌های کنونی می‌توان گفت هفت اثر به طور مسلم از من است،که برخی از آنها عبارتند از: مصیبت نامه، دیوان قصائد ، غزلیات، اسرار نامه، مختار نامه.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد از طریق پیامک به شماره 2000183736 یا به کانال سروش این مرکز به آدرس  sapp.ir/farhangsarametro ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96652608  تماس بگیرند.
نظر شما