شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۹۷۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
محمدجواد حق‌شناس عصر دیروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نهمین فرهنگ‌سرای کتاب بازدید کرد.
فرهنگ‌سرای کتاب فرصت آشنایی مخاطب با سازمان فرهنگی هنریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجواد حق‌شناس عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، عصر روز گذشته همزمان با سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نهمین فرهنگ‌سرای کتاب بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید درباره حضور در فرهنگ‌سرای کتاب گفت: امروز برای اولین بار در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شدم و اولین انتخابم برای بازدید «فرهنگ‌سرای کتاب» بود.
 
حق‌شناس اضافه کرد: هدف من از حضور در فرهنگسرا بیشتر جنبه تشویق و گفتن خسته نباشید به همکارانم بود که تلاش کردند و با برقراری این محل و برنامه‌های متنوع فرصتی را فراهم آورده‌اند تا شهروندان ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب، بتوانند از این دریچه با برخی از خدمات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آشنا شوند و در عین حال در ارتقای فرهنگ شهری و شهروندی بهره لازم را ببرند.

این عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: تلاش‌ها به خوبی صورت گرفته و امیدوارم ما نیز بتوانیم از این فرصتی که فراهم شده و برای میلیون‌ها مخاطبی که از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید می‌کنند نهایت استفاده را برای معرفی هرچه بهتر خود استفاده کنیم.

نظر شما