جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
در شصت و دومین ویژه‌برنامه «ترنم قلم»
رمان «کافه خیابان گوته» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی در شصت و دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترنم قلم» فرهنگ‌سرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رمان «کافه خیابان گوته» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی در شصت و دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترنم قلم» با حضور نویسنده و فهیمه جعفری و محمدرضا گودرزی به عنوان منتقد روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان نقد و بررسی می‌شود. 

این رمان داستانی خواندنی با چاشنی تاریخ است که از دل‌مشغولی نویسنده به این حوزه حکایت دارد و در آن قهرمان داستان کیانوش مستوفی، نوه میرزا یوسف، شخصیت اول رمان «دیلماج» است، بنابراین این کتاب به ادامه رمان «دیلماج» می‌پردازد. در این رمان سه دانشجو یک گروه مبارزه چپ را تشکیل می‌دهند که در ابتدا دیدی انقلابی ندارند اما در آینده شرایط عوض می‌شود و با این تغییر دید، یکی از اعضا به گروه خیانت می‌کند، گروه از هم می‌پاشد و به همین دلیل کیانوش به زندان می‌افتد و...

انتشارات افق کتاب «کافه خیابان گوته» را در ۲۵۶ صفحه با ویراستاری احمد پورامینی در سال ۱۳۹۴ منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما