جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۹۷۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
انیمیشن بلند «کوکو» ساخته لی انکریچ برنده دو جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین ترانه ارجینال چهارشنبه ۲ خرداد در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد و بررسی انیمیشن «کوکو» در فرهنگ‌سرای ملل
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «کوکو» یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ است.
 
انیمیشن «کوکو» در نودمین دوره جوایز اسکار در دو رشته بهترین انیمیشن و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه اسکار بود که موفق شد هر دو جایزه را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن داستان پسرک ۱۲ ساله‌ای را روایت می‌کند که به موسیقی علاقه دارد و خانواده‌اش آن را نسل به نسل ممنوع کرده‌اند. او آرزو دارد مانند هنرمند و الگوی خود ارنستو دِلا کروز به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل شود. در روز مردگان به قبر ارنستو می‌رود و گیتار او را می‌نوازد و وارد سرزمین مردگان می‌شود…

کانون فیلم خط سوم روزهای چهارشنبه هر هفته با نمایش و نقد و بررسی فیلم و انیمشن‌های برتر میزبان علاقه‌مندان به هنر سینماست.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در چهارشنبه ۲ خرداد از ساعت ۱۶تا ۱۸ به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند. 
نظر شما