جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۹۷۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع)، مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع)، مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» را برگرفته از خلاصه کتاب «علی از زبان علی» نوشته سید جعفر شهیدی برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت» از جمله برنامه‌های منطقه ۹ است که با هدف آشنا کردن مردم با سیره ائمه معصومین (ع) به عنوان الگوهای دینی با رویکرد و محورهای سبک زندگی تا ۲۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

«علی از زبان علی» یا زندگانی امیر مومنان علی (ع) توسط نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده که سؤالات مسابقه برگرفته از متن این کتاب طراحی و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت متن خلاصه کتاب و پاسخ‌نامه مسابقه کتابخوانی فروغ ولایت تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند به صورت حضوری به کتابخانه علامه طباطبایی (ره) واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۴۶۹۴۵ تماس بگیرند.

در پایان مهلت برگزاری مسابقه کتابخوانی «فروغ ولایت»، پس از بررسی پاسخ‌نامه‌های رسیده، به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که به همه سؤالات پاسخ صحیح داده‌اند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

نظر شما