جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۲
کد خبر: ۹۷۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
رییس فرهنگ‌سرای خاوران از برگزاری آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد با حضور مقامات لشگری و کشوری خبر داد.
آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد در منطقه ۱۵
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگ‌سرای خاوران درباره آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد گفت: به دلیل همزمانی این مراسم با روزهای پر فیض ماه مبارک رمضان، برنامه  ۱۵ خرداد از ساعت ۱۷ در گلزار شهدای ۱۵ خرداد در این منطقه آغاز می‌شود.
 
وی در ادامه گفت: هرساله مقامات لشگری و کشوری، نمایندگان مجلس، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، مردم مومن و ولایی، خانواده‌های معزز شهدای ۱۵ خرداد و آحاد مختلف جامعه در این مراسم شرکت می‌کنند تا یاد و خاطره این شهدای مظلوم زنده نگه داشته شود.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران با اشاره به اجرای این ویژه برنامه افزود: حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی می پردازند و در ادامه مرتضی طاهری به مداحی و مدیحه سرایی خواهد پرداخت و شرکت کنندگان در پایان این مراسم قبور شهدا را گلباران و عطر افشانی می‌کنند.
 
دوستعلی در ادامه با بیان اینکه قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ یادآور حرکت حماسه‌آفرین مردم علیه رژیم پهلوی است و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که ثمره آن تحقق جمهوری اسلامی بود، یادآور شد: برگزاری این مراسم یادآور روزهای مبارزه و استقامت و بیعتی دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.
 
مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد عصر روز سه‌شنبه ساعت ۱۷ در گلزار شهدای ۱۵ خرداد واقع در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از میدان ثامن الحجج برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاوران می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.
نظر شما